ALT OM
Her kan du se hvilke matrikler, der er omfattet af foreningen.
Hvis du gerne vil have hjælp til noget, så kan du her hvem du skal kontakte.
Efter den ekstraordinære generalforsamling den 9. april 2019 udgøres bestyrelsen af:
Suppleanter
Vejudvalg
Bestyrelsen kan kontaktes på Email: bestyrelsen@vanloesehoejhaveby.dk
Bestyrelsens forretningsorden samt ansvars- og opgave-fordeling er tilgængelige på foreningens hjemmeside.
Akutte problemer
Du kan få besked på mail om rendestensfejning, snerydning, arrangementer, nyhedsbreve samt materiale til generalforsamlingerne via listen.
Listen bruges til at udsende informationer til medlemmer af grundejerforeningen Vanløsehøj Haveby om f.eks. snerydning, fejning af rendestene og andet der kan have betydning for alle medlemmer.
Det er kun medlemmer af bestyrelsen, der kan benytte listen til at udsende mails.
Du tilmelder dig ved at benytte formularen til højre.
Foreningen dækker matriklerne på Eriksholmvej, Flinterupvej, Birkholmvej, Raunstrupvej, Billesborgvej, Lerchenborgvej, Fuglagervej, Egemarkevej, Nøragervej, Nørager Plads, Gjorslevvej samt
Se dette kort over foreningens område.
Foreningen er oprettet i 1920 ved udstykningen af området, og ejerne af matrikler i foreningens område er tvungne medlemmer. Dette er en tinglyst servitut på alle matriklerne.
Vejene i området er private fællesveje, og i praksis betyder det at grundejerforeningen har ansvaret for at vedligeholde fællesarealer, veje, fortove og afløbsbrønde i området. Dette er foreningens væsentligste opgave. Derudover har foreningen en trailerordning, hvor medlemmerne gratis kan låne en trailer, og vi arrangerer også en årlig tøndeslagning på fastelavnssøndag.
VEDTÆGTER
Grundejerforeningskontingentet udgør i 2019
De forskellige kontingentsatser skyldes at de 26 medlemmer med adresse mod Slotsherrensvej og Ålekistevej ikke skal bidrage til vedligeholdelse af veje i foreningens område (Slotsherrensvej og Ålekistevej vedligeholdes af Københavns kommune), mens de 6 medlemmer med hjørnegrunde til Ålekistevej og en af de private fællesveje kun betaler halvt kontingent vedr. nyanlæg af veje. Denne opdeling af foreningens medlemmer i to grupper blev afgjort ved en voldgift, og er beskrevet i §11 i foreningens vedtægter.
Det fulde kontingent opkræves den 1/5 for perioden 1/1-31/12. Vi opfordrer til at du tilmelder kontingent-betalingen til Betalingsservice - de nødvendige koder findes på indbetalingskortet, eller kontakt os for at få dem oplyst.
Foreningen har ikke særlig opkrævning af kontingent til vejlaug o.lign. - kontingentet til foreningen dækker alle grundejerforeningens udgifter.